четвъртък, 12 юни 2008 г.

Писателят Любен Дилов: Свършил съм си работата на Земята

Днес изпращаме фантаста Любен Дилов...
Ето няколко откъса от негово интервю за в. "Монитор" преди пет години:

- В тоя край на света ще направим Цигански съединени щати

- Ние сме крадливо племе по начало. Това още византийските историци са го констатирали – “Българите са много храбро племе, но и много крадливо”. Първо мислех, че се дължи на робството. Обаче не е. Винаги сме си покрадвали. Това е типична българска черта

- На една конференция ми зададоха въпрос “Как виждам бъдещето на социалистическия блок” и аз отговорих: “Като цигански съединени щати”.

- Първо не съм роден на 25-и, както се знае. А на 22-и и съм записан не Любен, а Иван. Това се разбра, чак когато ме извикаха на донаборна комисия.
Цялото интервю: тук

Няма коментари: