петък, 3 октомври 2008 г.

Актрисата Биляна Петринска: Преситих се от модата reality

снимка: Слав Неделчев
- Тръгнах на поход срещу рака на гърдата, защото съм посланик в кампанията „От любов към живота"

- Ако една актриса разчита само на това да си увеличи бюста и да си подплати устните - загубена е! Аз самата най-малко съм засегната от темата силикон. Славя се с естествеността си не само, защото това е истината, а и защото просто не коментирам и не се интересувам. Не бих могла да се засегна и да хукна да доказвам каквото и да било на когото и да било. Мъжът до мен знае истината и това ми е достатъчно.

- Предстоят ми снимки за италиански филм. Ще снима Луиджи Перели. А българския филм, който трябваше да снимаме, за съжаление се отложи напред във времето по финансови причини. В театъра живот и здраве, имам проекти. Един от тях е една историята за Казанова. Репетициите са с младата режисьорка Диана Добрева.

- Обожавам Русия, без да съм ходила там. Това е една от мечтите ми - да посетя Москва и Петербург. Харесвам много руската литература и кино. А зимни кънки карам от малка. Скоро гледах rеality шоуто по ОРТ "Ледников период". Дано и ние имаме възможност да направим такова грандиозно и толкова красиво шоу. Бих се включила с удоволствие.
Цялото интервю: тук:

Няма коментари: